Świat Dysku - Sekary

Udostępnij:
Producent:
Phalanx
Cena: 111.00
Ilość (szt.):
Maksymalna ilość dla możliwych parametrów produktu została osiągnięta.
Wysyłka w ciągu:24 h
Cena dostawy: 8
Odbiór osobisty:0
Odbiór osobisty:0
Paczkomaty InPost:8
Kurier DPD:10
Paczkomat InPost (za pobraniem):13
Kurier DPD (za pobraniem):15

Opis

Sekary zostały wynalezione przez Roberta Dearhearta, jako pierwszy system tele-komunikacji. Wykorzystując złożoną technologię semaforową, operatorzy Sekarów przekazywali wiadomości przy użyciu szeregu lamp migawkowych, ustawionych na wysokich wieżach. Wiadomości były wypatrywane przez teleskop ustawiony na kolejnej wieży, oddalonej o ok. 20 mil. Wynalazca założył wówczas Kompanię Semaforową Wielki Pień, która rozbudowała sieć wież na całych Równinach Sto, aż do Ramtopów oraz przez Nienazwany Kontynent aż do Genui.

Kompania Dearhearta została przejęta przez koncern biznesowy finansisty Reachera Gilta, którego bezlitosna polityka sprawiła, że Sekary stały się główną metodą przekazywania wiadomości w znacznej części Dysku. Stary system pocztowy, zarządzany przez Urząd Pocztowy Ankh-Morpork, szybko został zapominany.

Teraz jednak, mianowany przez Lorda Vetinariego nowy Poczmistrz Urzędu Pocztowego, niejaki Moist von Lipwig, zapowiedział odwet. Rzucone Kompani Wielkiego Pnia wyzwanie rozpoczyna wyścig przez kontynent. Komu pierwszemu uda się dostarczyć wiadomość z Ankh-Morpork do Genui – Poczmistrzowi, czy Sekarom?

„Świat Dysku: Sekary” to trzecia po „Świat Dysku: Ankh-Morpork” i „Świat Dysku: Wiedźmy” gra planszowa z fantastycznego uniwersum Świata Dysku.

W grze wcielacie się w role operatorów wież sekarowych – optycznych telegrafów, używających skomplikowanego systemu lamp i migawek do przekazywania liter. Zadaniem operatora jest jak najszybsze przesłanie słownej wiadomości – swojej wiadomości! Zatem słowa jak najszybsze możecie zamienić na byle przed innymi i wyciągnąć z tego właściwe wnioski… Chyba, że do wyścigu włączy się niejaki Moist von Lipwig i kierowany przez niego Urząd Pocztowy Ankh-Morpork – wtedy trzeba będzie przyjąć czasowe zawieszenie broni, by wspólnie dopiec zacofanym pocztowcom!

Instrukcja: PDF Document

Zasady gry (Geek Factor):

Informacje dodatkowe

Liczba graczy: 2-4 osób
Wiek: od 14 lat (gra zwiera też wariant dla młodszych graczy)
Czas gry: ok. 30 minut
Waga: ok. 1,2 kg
Wydanie: polskie
Instrukcja: polska
Autor: Leonard Boyd, Dawid Brashaw
Zawartość pudełka:
  • instrukcja
  • 1 kartonowa plansza
  • 16 drewnianych bloczków Lamp
  • 1 karta naklejek na bloczki Lamp
  • 36 kart Wiadomości
  • 12 kart Protokołu Naprawy
  • 8 kart Zgłoszenia Zdarzenia
  • 8 kart Logu Operatora
  • 48 Żakardów
  • 4 drewniane Pionki Graczy
  • 1 Znacznik Krasnoluda Głębinowego
  • 24 drewniane Znaczniki Przekazu
  • 12 drewnianych Pionków Wież Sekarowych
  • 1 drewniany Pionek Poczmistrza Urzędu Pocztowego
  • 1 karta Alfabetu Sekarowego
  • 1 klepsydra
  • 1 worek na Żakardy

Opinie i oceny (0)

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.

Komentarze i opinie mogą dodawać tylko zalogowani Klienci.
Proszę czekać ...

Informacja

Zalogowano poprawnie

Produkt został dodany do koszyka

Do Twojego koszyka została dodana wybrana ilość sztuk produktu. Podczas realizacji zamówienia będzie można ją zmienić.

Szczegółowa zawartość koszyka znajduje się u góry strony pod ikoną koszyka.

Informacja

Produkt został dodany do przechowalni