Rój - zestaw

Udostępnij:
Producent:
G3
Cena: 109.90
Ilość (szt.):
Maksymalna ilość dla możliwych parametrów produktu została osiągnięta.
Wysyłka w ciągu:24 h
Cena dostawy: 8
Odbiór osobisty:0
Odbiór osobisty:0
Paczkomaty InPost:8
Kurier DPD:10
Paczkomat InPost (za pobraniem):13
Kurier DPD (za pobraniem):15

Opis

Rój jest grą logiczną dla 2 graczy. Celem gry jest otoczenie królowej przeciwnika. Każdy gracz ma 11 płytek przedstawiających 5 różnych owadów. Gracze wykonują swoje ruchy na zmianę. W swoim ruchu mogą albo dołożyć owada do roju, albo przesunąć jedną z wcześniej zagranych płytek.

Każda płytka posiada unikalny sposób poruszenia (jak w szachach) naśladujący ruch przedstawionego na niej owada. Na przykład, konik polny jest jedynym owadem potrafiącym przeskakiwać inne płytki.

Proste reguły i ogromna ilość dostępnych kombinacji sprawiają, że Rój jest prawdziwym wyzwaniem dla graczy ceniących sobie intelektualną rozrywkę. Gracze muszą wykazać się umiejętnościami strategicznego planowania, taktycznego myślenia i wyobraźni przestrzennej. Kluczem do zwycięstwa jest sprytne atakowanie królowej przeciwnika i pozostawienie wystarczających odwodów do obrony własnej.

Elegancka torba służąca do przechowywania płytek sprawia, że grę łatwo się przenosi i przechowuje, a niewielkie rozmiary i brak planszy umożliwiają rozgrywkę praktycznie w każdym miejscu.

Dodatki:

Stonoga porusza się o jedno pole. Dodatkowo posiada specjalną zdolność, której może użyć zamiast wykonywać ruch. Zdolność ta pozwala jej poruszyć sąsiednią płytkę (swoją lub przeciwnika) o dwa pola. Najpierw na siebie, a następnie w dół, na inne wolne pole z nią sąsiadujące. Płytka poruszona przez stonogę, nie może być poruszona (bezpośrednio lub za pomocą innej stonogi) w następnej turze przeciwnika.

Biedronka porusza się dokładnie o trzy pola: dwa na górze roju oraz jedno w dół (musi zejść z roju w ostatnim etapie ruchu). Nie może poruszać się jedynie dookoła roju, ani nie może zakończyć ruchu na innej płytce. Nie może blokować innych owadów zatrzymując się na nich, jednak może kończyć ruch na polach otoczonych ze wszystkich stron. Jej cechą jest duża szybkość.

Komar nie posiada własnej, specyficznej zdolności ruchu. Zamiast tego, przejmuje zdolność ruchu owada, z którym się styka. Tak więc zdolność ruchu komara zmienia się w trakcie gry.

Opinie i oceny (0)

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.

Komentarze i opinie mogą dodawać tylko zalogowani Klienci.
Proszę czekać ...

Informacja

Zalogowano poprawnie

Produkt został dodany do koszyka

Do Twojego koszyka została dodana wybrana ilość sztuk produktu. Podczas realizacji zamówienia będzie można ją zmienić.

Szczegółowa zawartość koszyka znajduje się u góry strony pod ikoną koszyka.

Informacja

Produkt został dodany do przechowalni