Posiadłość Szaleństwa: Ulice Arkham

Udostępnij:
Producent:
Galakta
Cena: 185.00
Wysyłka w ciągu:24 h
Cena dostawy: 5
Odbiór osobisty:0
Odbiór osobisty:0
Kurier DPD:5
Paczkomaty InPost:6
Paczkomat InPost (za pobraniem):11
Kurier DPD (za pobraniem):13
Brak towaru
Powiadom gdy produkt będzie dostępny
Zostaw numer telefonu. Oddzwonimy!

Opis

UWAGA! To nie jest samodzielna gra. Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry

Rozszerzenie Ulice Arkham zawiera trzy nowe scenariusze, nowe kafelki terenu, wydarzenia, badaczy, potwory i karty, które pomogą urozmaicić rozgrywkę.

Każdy z czterech nowych badaczy ma do opowiedzenia własną historię, którą znajdziecie na rewersie kart. Szemrana przeszłość Finna Edwarda dobrze przygotowała go do cichego przemykania w cieniu, pozostając całkowicie niezauważonym. Diana Stanley opuściła szeregi kultu i na pewno widziała w życiu więcej okropności niż jakikolwiek inny człowiek w Arkham. Dzięki swoim doświadczeniom z nadnaturalnym za każdym razem, kiedy miałaby otrzymać co najmniej 2 karty przerażenia, otrzymuje jedną mniej. Tommy Muldoon to policjant z Bostonu, który zawsze ma przy sobie swoją ulubioną broń, której może użyć w każdym teście. Na koniec zostaje jeszcze nasza ulubiona śpiewaczka, Marie Lambeau, która swoim czarującym głosem może wykonać niezapomnianą inkantację zaklęcia bez poświęcania na to akcji. Kultyści będą oczarowani.

Ulice Arkham wprowadzają też do Posiadłości Szaleństwa tajemnicze Eliksiry, na które badacze mogą natknąć podczas poszukiwań. Te niezidentyfikowane wywary oferują bardzo wiele, jednak skutki uboczne mogą być bardzo poważne.

Każdy Eliksir jest dobierany awersem do góry, tak, że gracz nie wie, co jest napisane na rewersie karty. Jeśli badacz podejmie ryzyko i wypije Eliksir duszkiem, odwraca kartę, aby poznać skutki uboczne i rozpatruje je natychmiast. A może nic się nie stanie?

Ulice Arkham to także trzy mrożące krew w żyłach przygody. Akcja pierwszej z nich, Tajemniczej Alchemii, prowadzi badaczy korytarzami Uniwersytetu Miskatonic, gdzie z pomocą naukowców zmierzą się z gwiezdnymi wynaturzeniami i wampirami.

W Gangach Arkham badacze muszą rozwiązać sprawę nieludzkiego morderstwa, aby zapobiec otwartej wojnie między gangami Sheldona i O’Banniona. Gangi oskarżają się nawzajem o zabójstwo, ale prawdziwa tożsamość mordercy pozostaje nieznana i, jak przeczuwają badacze, może okazać się czymś o wiele straszniejszym, niż nawet najgorszy psychopata.

Ostatni scenariusz pozwoli badaczom podziwiać eksponaty w Muzeum Miskatonic – w tym kilka starożytnych artefaktów, które w jakiś sposób powiązane są z serią dziwnych zdarzeń. Czas zbadać tę klątwę, zanim ktoś ucierpi!

Opis gry w serwisie: Board Game Geek (BGG)

Recenzja (The Broken Meeple) - j.ang.:

Informacje dodatkowe

Liczba graczy:1-5 osób
Wiek: od 14 lat
Czas gry: ok. 180 minut
Waga: 1,5 kg
Wydanie: polskie
Instrukcja: polska
Autor: Kara Centell-Dunk, Tony Fanchi, Grace Holdinghaus
Zawartość pudełka:
  • instrukcja
  • 4 karty i figurki śledczych
  • 17 kafli mapy
  • 11 kart zwykłych przedmiotów
  • 9 kart niezwykłych przedmiotów
  • 15 kart zaklęć
  • 8 kart warunków
  • 5 kart obrażeń
  • 5 kart horroru
  • 6 kart eliksirów
  • 7 znaczników i figurek potworów
  • 30 znaczników postępu
  • 12 znaczników osób

Opinie i oceny (0)

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.

Komentarze i opinie mogą dodawać tylko zalogowani Klienci.
Proszę czekać ...

Informacja

Zalogowano poprawnie

Produkt został dodany do koszyka

Do Twojego koszyka została dodana wybrana ilość sztuk produktu. Podczas realizacji zamówienia będzie można ją zmienić.

Szczegółowa zawartość koszyka znajduje się u góry strony pod ikoną koszyka.

Informacja

Produkt został dodany do przechowalni