Pan Lodowego Ogrodu

Udostępnij:
Producent:
RedImp
Cena: 199.90
Ilość (szt.):
Maksymalna ilość dla możliwych parametrów produktu została osiągnięta.
Wysyłka w ciągu:od poniedziałku 17 września
Cena dostawy: 5
Odbiór osobisty:0
Odbiór osobisty:0
Kurier DPD:5
Paczkomaty InPost:6
Paczkomat InPost (za pobraniem):11
Kurier DPD (za pobraniem):13
Zostaw numer telefonu. Oddzwonimy!

Opis

Uwaga! Najnowszy dodruk polskiej edycji gry posiada anglojęzyczne pudełko, jednak zawartość - komponenty i instrukcja, są w języku polskim.

Świat Midgaardu kryjący w sobie rasę istot rozumnych oraz magię, który z niewyjaśnionych przyczyn, utknął w rozwoju kulturowym i technicznym na poziomie uniwersum średniowiecznych wikingów. Świat, w którym interwencja naukowców z Ziemi burzy kruchy ład i porządek. Władza zyskana dzięki magii zmienia naukowców w ludzi opętanych żądzą zmieniania, naprawiania świata – bogów, którzy dla realizacji w ich mniemaniu szczytnych idei są w stanie poświęcić życie - oczywiście cudze, nie swoje.

Gracze wcielają się w rolę naukowców walczących o dominację Wybrzeża Żagli a także o pozostanie na Midgaardzie, bo wkrótce po nich na planetę przybywa doskonale wyszkolony Vuko Drakkainen z zadaniem odstawienia członków ekspedycji naukowej z powrotem na Ziemię lub w najgorszym wypadku musi zatrzeć po naukowcach wszelkie ślady. Czy gracze będąc czyniącymi bogami dadzą mu na to szansę?

Od pierwszej tury gracze zostają wrzuceni w sam środek walki odczuwając przypływ adrenaliny, strach, gorączkę walki, ból, zapach krwi i potu, szczęk oręża, jęki rannych i konających.

Zasady gry w skrócie:

Rozgrywka toczy się na Wybrzeżu Żagli, podzielonym na regiony. Podstawowym celem graczy jest walka o dominację w regionach. Region jest kontrolowany przez gracza, który posiada w nim największe wpływy. Dominacja w regionie pozwala na czerpanie z niego zasobów (czynnik M, złoto, populacja), na zdobywanie punktów zwycięstwa w wybranych rundach oraz realizacje własnych celów.

Każdy z graczy posiada inne warunki zwycięstwa oraz dysponuje zupełnie innymi jednostkami:

  • Olaf Fjollsfinn - wykorzystuje Lodowe Drakkary, aby porwać do Lodowego Ogrodu sześciu mieszkańców Wybrzeża Żagli.
  • Passionaria Callo - zsyła koszmary na kontrolowane przez siebie regiony i dąży do ich odizolowania. Wygraną zapewnia jej izolacja dwóch obszarów planszy.
  • Pier van Dyken - zachłanny zbieracz czynnika M. Dominacja obszaru, na którym znajduje się uroczysko - miejsce przeklęte i pełne magii, pozwala na transport z niego czynnik M do Ciernia(siedziba gracza). Wygrywa, jeśli wchłonie do Ciernia magię z 4 uroczysk.
  • Ulrike Freihoff - krzewi swoją religię. Jeżeli dominuje region, to może wybudować Czerwoną Wieżę przy pomocy Oświeconej Istoty - jednostki specjalnej. Do zwycięstwa potrzebuje zbudować 6 świątynnych wież.
  • Vuko - przybył, aby ewakuować naukowców i posprzątać po nich bałagan. W każdej turze Vuko pojawia się w regionie, w którym gracz o najniższej reputacji/moralności (reputacja spada, jeżeli gracz korzysta z czynienia, czyli magii) ma największy wpływ. Taka wizyta nie jest przyjemna, gdyż Vuko bezlitośnie zabija jednostki specjalne gracza w tym regionie oraz tymczasowo obniża jego wpływy.

Gra może się zakończyć na trzy sposoby:

  1. realizacja celu gry przez jednego z graczy - zwycięzcą zostaje czyniący, który spełnił swój warunek wygranej,
  2. po upływie określonej liczby rund zwycięzcą zostaje osoba z największą liczbą punktów zwycięstwa,
  3. gdy skończy się tor Martwego Śniegu – każde użycie magii przez graczy powoduje zaburzenie kruchej równowagi świata Midgaardu. Jeśli gracze przekroczą barierę zmian, jakie jest w stanie zaakceptować świat i jego bogowie następuje koniec gry. Gracze zostają ewakuowani przez Vuko na Ziemię a zwycięzcą zostaje gracz, który w danym momencie ma najlepszą reputację.
Recenzja (Game Troll TV):

Informacje dodatkowe

Liczba graczy: 2-4 osób
Wiek: od 14 lat
Czas gry: ok. 90 minut
Waga: 2 kg
Wydanie: polskie
Instrukcja: polska
Autor: Krzysztof Wolicki
Zawartość pudełka:
  • dwustronna plansza przedstawiająca Midgaard
  • 4 karty pomocnicze
  • 4 karty postaci
  • 24 figurek jednostek:
  • 6 jednostek Callo
  • 6 jednostek Dykena
  • 6 jednostek Freihoff
  • 6 jednostek Fjollsfinna
  • 12 okrągłych znaczników (po 3 w kolorach graczy)
  • 20 znaczników Akcji (po 5 w kolorach graczy)
  • 80 znaczników wpływu (po 20 w kolorach graczy)
  • 5 żetonów kolejności pól Akcji
  • 20 żetonów ulepszeń jednostek
  • kafelki punktacji Regionów
  • 8 znaczników niezależnej nacji
  • 1 żeton Martwego Śniegu
  • 7 żetonów uroczysk
  • 1 Cierń - figurka
  • 1 Vuko Drakkainen - figurka
  • 24 żetony populacji
  • 22 żetony złotych gwichtów
  • 16 żetonów czynnika „M”
  • 4 żetony Koszmaru
  • 2 żetony zamknięcia Regionu
  • 6 żetony Czerwonych Wież
  • 10 żetonów Vuko
  • 4 kafelków scenariusza Vuko
  • 1 instrukcja do gry

Opinie i oceny (0)

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.

Komentarze i opinie mogą dodawać tylko zalogowani Klienci.
Proszę czekać ...

Informacja

Zalogowano poprawnie

Produkt został dodany do koszyka

Do Twojego koszyka została dodana wybrana ilość sztuk produktu. Podczas realizacji zamówienia będzie można ją zmienić.

Szczegółowa zawartość koszyka znajduje się u góry strony pod ikoną koszyka.

Informacja

Produkt został dodany do przechowalni